top of page

Inaczej...


wszystko jest inaczej...

wszyscy mówią, ale to były czasy... tęsknimi za nimi...

czy to źle, że ja nie tęsknie ? czy to źle, że bardziej podoba mi się dzisiaj ?

jestem inna... czuje się bezpieczniej, czuje się szczęśliwa... teraz ...

dlaczego tak trudno im zrozumieć, że jeśli nie poznają mnie na nowo

to za nimi też przestanę tęsknić... przypominają mi o tym jaka byłam...

dla nich oczywiste jest, że nadal taka jestem...

ciągle instruują... napominają...

trudno im zrozumieć, że tamtej mnie - nie ma...

dlaczego ?

ponieważ to oznaczałoby, że tamtych - ich - też nie ma,

a widocznie za bardzo przywiązali się do swoich dawnych wersji...

Tak trudno znaleźć przyjaciela, który potrafi zrozumieć cię tu i teraz w tym momencie twojego życia...

Tym bardziej jestem wdzięczna, że ja mam kogoś takiego <3

Archiwum
bottom of page